Основні види поліграфічної продукції для зовнішньої реклами

Зовнішня реклама є найвидовищнішою з усіх засобів реклами,, тому що дає змогу залучити широку публіку. Найчастіше вона використовується для просування брендів, споживчих товарів та послуг. Найбільш поширений вид зовнішньої реклами – це плакати, постери, афіші тощо.

Щоб рекламна кампанія пройшла успішно, варто не забувати про деякі тонкощі. Поліграфічні вироби, призначені для зовнішнього розміщення повинні виконувати певні функції:

  • Привертати увагу, розташовуючись на видному місці.
  • Швидке розуміння суті реклами.
  • Легко запам’ятовуватися навіть при швидкому погляді.

Дійсно успішна зовнішня реклама легко гарантує охоплення великої аудиторії за короткий час. Це означає, що про вашу послугу дізнається потенційний клієнт. Окрім привабливого оформлення рекламного носія, потрібно не забувати і про правильне розміщення.

Плакат – найкращий спосіб зробити товар затребуваним

Плакат у суспільстві грає значну роль. Він використовується і в рекламних кампаніях, і у соціальній сфері. На сьогоднішній день це найпопулярніший вид графічного мистецтва.

Перші плакати використовувалися ще у вісімнадцятому столітті, а саме – у Франції. Спочатку їхній зовнішній вигляд нагадував гравюри. Зазвичай, над виготовленням плакату працювали професійні художники. Хоча на сьогоднішній день сучасні засоби поліграфії дозволяють автоматизувати та спростити випуск рекламної продукції, якісний плакат і досі можна прирівняти до твору мистецтва.

Иллюстрация к статьи плакат

Існують різні види постерів, кожен із яких призначений для різних функцій. Найбільш популярні інформаційно-рекламні плакати, які дозволяють розповісти споживачам про акції, нові товари, культурні заходи та інше. Саме його зазвичай і розміщують на відкритому повітрі.

Якщо ви вирішили провести масштабну рекламну кампанію, обов’язково варто використовувати плакати. Вони успішно виконують роль іміджевої або інформаційної реклами. Крім того, плакати використовуються для оформлення демонстраційних залів, вітрин, виставкових центрів, інтер’єрів офісів. Вони бувають як повнокольорові, так і чорно-білі, можуть друкуватися на матовому чи глянсовому папері.

Як правило, постери та плакати великих розмірів виготовляються методом широкоформатного друку. В якості основи використовуються різні типи паперів: матовий, полотно, бекліт, глянсовий, папір сіті, банерний, калька, самоклеюча плівка. Наприклад, для внутрішнього та зовнішнього підсвічування ідеально підходить папір сіті. У випадку, коли плакат планується розміщувати на вітрині магазину, актуальним буде друк на самоклеючій плівці . Банерна тканина — найкращий варіант у плані стійкості до погодних умов та довговічності.

Для отримання зовнішньої реклами часто застосовуються сольвентні чорнила, які дозволяють зробити надруковані зображення водостійкими. Плакати, призначені для установки всередині приміщень, друкуються чорнилом на водній основі. Вони надають зображенню додаткову насиченість та чіткість.