Як поліграфічна продукція може залучити клієнта

Реклама оточує сучасну людину практично всюди — у громадському транспорті, по телебаченню і радіо, на виставках і просто на вулицях. Ми настільки вже звикли до постійної атаки реклами, що більшість інформації просто не привертає нашої уваги. Більше того, нерідко реклама викликає роздратування. Саме тому, поліграфічна продукція багато років вдосконалюється та користується попитом – вона має привабливий зовнішній вигляд, ненав’язлива і тому дуже ефективна. Зовнішні плакати виготовляють нерідко з творчим підходом, тому подібна реклама може бути навіть окрасою вулиці.

Полиграфическая реклама

Якщо порівнювати з іншими каналами розповсюдження реклами, наприклад, телебаченням чи радіо, то поліграфія має кілька відмінних рис, які роблять цю продукцію виграшною:

    1. Поліграфія м’яко впливає на представника цільової аудиторії, оскільки він сам вибирає зручний час вивчення запропонованої йому інформації, не порушуючи свій звичний графік.
    2. Листівки та буклети менш дратують, ніж реклама по телебаченню чи радіо, що перериває цікаві передачі. З психологічної точки зору, до поліграфічної продукції більш лояльне ставлення.
    3. Крім рекламно-інформаційної, поліграфія вирішує і практичне завдання. Календарі, блокноти, папки – це предмети щоденного використання, необхідні в будь-якому офісі.
    4. Важливо й те, що існують окремі поліграфічні продукти, що дозволяють дати розгорнуту інформацію про комерційну пропозицію, в той час як в телевізійних і радіо роликах інформація подається у стислому вигляді. Контакт цільової аудиторії з поліграфічною продукцією більш тривалий: у будь-який момент, при виникненні такої необхідності, людина зможе взяти листівку до рук і вивчити інформацію.
    5. Універсальність поліграфії дозволяє використовувати її як одиночний спосіб поширення інформації, і в комплексі з іншими рекламними інструментами, що в цілому підвищує ефективність рекламної кампанії.

Якщо ви зацікавлені, щоб споживач помітив саме вашу листівку чи брошуру, доведеться чимало попрацювати. Тут відіграє роль і дизайн, і навіть якість поліграфії. Щоб зацікавити клієнтів, використовуються найрізноманітніші засоби: спеціальні фарби, папір нестандартної текстури, лаки та ін. Головна складність у тому, що за кілька секунд рекламний носій має зацікавити свого одержувача. Інакше він просто не прочитає вашого повідомлення, відповідно не стане клієнтом вашої компанії.Отже, найважливіший момент у поліграфії – це зоровий контакт. Щоб реклама «зачепила» використовують найрізноманітніші технології та сучасні матеріали, які дають змогу досягти незвичайних візуальних ефектів:

  • металізовані фарби;
  • фарби з ефектом рідкого срібла;
  • голографічні ефекти;
  • дзеркальні фарби;
  • фарби, що проявляються на сонці або світяться у темряві тощо.

Будь-яка поліграфічна продукція, виготовлена за допомогою подібних фарб, приверне увагу нестандартним виконанням. Оскільки більшість рекламних носіїв беруться до рук, потрібно не забувати і про тактильний контакт. Найчастіше використовується глянсовий папір. Але це досить нудне рішення, тому можливе використання різних тактильних лаків та елементів:

  • карбування по металу;
  • «пісочно-цукровий» лак;
  • «липкий» лак;
  • термохромна фарба та ін.

Якщо ви дійсно хочете виділити свою рекламу серед конкурентів, то незвичайні тактильні елементи допоможуть вам у цьому. Подібні буклети або листівки добре запам’ятовуються і тому дозволяють підвищити ефективність вашої рекламної кампанії.